środa, 5 sierpnia 2015

Wstępniak, to jest kilka słów o moim blogu


Od kiedy pamiętam uwielbiam podróże. W dzieciństwie, jako że moi rodzice byli nauczycielami, każde wakacje spędzaliśmy albo
w polskich górach albo nad Bałtykiem. Po skończeniu studiów udało mi się połączyć podróżniczą pasję z pracą. Będąc importerem win do Polski, odwiedziłem wielu winiarzy w różnych europejskich krajach. Przeważnie była to Francja, ponieważ w szkole uczyłem się tego języka, a podczas studiów pracowałem w Langwedocji przy zbiorze winogron. Z miejsc, do których wielokrotnie wracam, chyba już na zawsze prym będzie wiodła Praga. Stąd wiele moich postów będzie o tym wyjątkowym mieście. Jako, że pomysłów i chęci na poznanie nowych miejsc nigdy mi nie brakuje, z pewnością będzie co czytać moim blogu! 


                                          Brela, Chorwacja

 

                                         Carcassonne, Francja

 

                                         Ruiny zamku krzyżackiego w Szymbarku

Brak komentarzy: